loading...
بدون موضوع
درباره وبلاگ

باسلام.خدمت دوستان


این وبلاگ بدون موضوع بوده ومی توانیدپست های خودرادرمورد هرموضوعی درآن بگذارید

admin بازدید : 14 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)
 

 

موقع سُر خوردن یک طره موی تیره روی قوس گندم گون شانه هایم زیر دوش اب گرم

فکر می کنم تو که داشتی حرف می زدی نفس های من از اشتیاق بند امده بودند...!

جوری که ادامه ی حرف هایم را نمی توانستم بگویم...

تو حرف می زدی...و در درونم ارام می گرفت کسی...

فکر می کنم..

شام غریبان امشب را

چقدر خسته تر از من شاید،

سر تکیه داده بودی به دیوار/سیگاری آتش زدی و دسته دسته شمعِ روشنِ لرزان نگاه کرده ای

همه خستگی نگاهت را خودم یک تنه بمی رم

می شود؟/

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
تاخاک نشدی خاکی باش (محمدعبداللهی)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • زندگی

    آهای دنیاوایسامیخوام پیاده بشم

    نرم افزار

    نرم افزاهای کاربردی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 30
  • بازدید ماه : 30
  • بازدید سال : 36
  • بازدید کلی : 1,138